ZABEZPEČENIE PREPISU NEHNUTEĽNOSTI

Po nájdení kupujúceho sa postarám aj o administratívnu stránku predaja. Zaistím priebeh predaja a vybavím všetky formálne náležitosti s bankou či katastrom nehnuteľností. Vy už iba jednoducho  podpíšte pripravené papiere. 

  1. Príprava kúpnej zmluvy a autorizácia podpisov advokátom
  2. Príprava návrhu na vklad kúpnej zmluvy do katastra nehnuteľností
  3. Príprava podkladov pre vybavenie úveru pre kupujúceho a komunikácia s bankou
  4. Zabezpečenie znaleckého posudku - renomovaným znalcom
  5. Odovzdanie bytu a spísanie stavov energií

Výhoda spolupráce s advokátom je, že on ručí za zmluvu a za jej správnosť. Tiež overí podpisy zúčastnených strán, takže už netreba chodiť k notárovi. Ďalšia výhoda je, že katastrálny úrad, musí rozhodnúť do 20 dní a nie 30 ako len pri klasickom overení podpisov notárom.

"Do mesiaca nám našiel kupcu  a začal sa kolobeh vybavovačiek ktoré samozrejme zabezpečoval pán Kažimír." - Mária a Karol

Na zlepšenie našich služieb používame cookies. Viac informácií Súhlasím